![]() |
![]() |
Notariusze |
Notariusz sporządza czynności w siedzibie Kancelarii. W uzasadnionych przypadkach dokonujemy czynności poza Kancelarią z uwagi na stan zdrowia stron uniemożliwiający osobiste przybycie do Kancelarii lub charakter czynności dokonywanej z udziałem notariusza, np. zebrania wspólnot mieszkaniowych, zgromadzenia wspólników. Zakres czynności wynikający z ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie:
Umówione czynności wymagają uprzedniego dostarczenia do Kancelarii oryginałów dokumentów. Rodzaj niezbędnych dokumentów zależy od charakteru dokonywanej czynności. Przykładowo przy umowach, których przedmiotem ma być nieruchomość niezbędny zawsze jest m.in. odpis z księgi wieczystej, zaś przy czynnościach dotyczących dziedziczenia wymagane są m.in. odpisy skrócone aktów stanu cywilnego. Aby jednak nie wprowadzić Państwa niepotrzebnie w błąd, nie narażać na gromadzenie zbędnych dokumentów nie podajemy listy dokumentów, ponieważ zasadniczo każda czynność jest inna i z uwagi na swoją specyfikę będzie wymagać dostarczenia różnych dokumentów. W każdej chwili na Państwa życzenie podamy Państwu informację jakie dokumenty i w jakich miejscach można uzyskać. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub osobiście. |